Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Ürünlerinizin Sağlık Bakanlığı kaydı var mı?

Ürünlerimizin tamamı Sağlık Bakanlığı ÜTS (Ürün Takip Sistemi)’ne kayıtlı durumdadır. Barkod numaramız ile ÜTS sisteminde yer alan ‘Kozmetik Ürün Listele’ bölümünden kontrol edebilirsiniz. 

https://utsuygulama.saglik.gov.tr/UTS/vatandas#/vatKozmetikUrunListele

2- Noni ürünlerini nereden temin edebiliriz?

Tüm eczanelerde ürünümüzü bulabilirsiniz. Eğer eczanenizde bulunmuyor ise getirilmesini talep edebilirsiniz. Web sitemiz başta olmak üzere Trendyol, Hepsiburada ve diğer satış noktalarımızdan da ürünü satın alabilirsiniz.

 

3- Ürünleriniz hayvansal maddeler içeriyor mu? Veganların kullanımına uygun mudur?

Ürünlerimiz ve ürünlerimizde kullandığımız hiçbir hammadde hayvansal içeriğe sahip değildir. Web sitemizde bulunan ‘Analiz Belgelerimiz’ alanından tüm belgelerimize ulaşabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.