Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi saat 13:00’a kadar vereceğiniz siparişler aynı gün, saat 13:00 sonrası siparişleriniz bir sonraki gün kargoya teslim edilir. Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişleriniz ise, ödemenin hesabımıza geçmesi ile kesinleşmiş olup, en geç 2 iş günü içerisinde kargoya verilir. Hafta sonu tatilinde verilen siparişleriniz, ödeme bilgisinin onayı takip eden pazartesi günü verilmiş kabul edilir. Resmi tatil ve bayram günlerine rastlayan siparişleriniz ödeme bilgisinin teyit edilmesi durumunda takip eden ilk iş günü alınmış kabul edilir.

2- Yurt dışına gönderi yapıyor mu?

Hayır, yurtdışına gönderim yapamıyoruz.

3- Sipariş ettiğim ürün stoklarda yoksa ne yapılır?

Sitemizde satışa sunulan ürünlerin stok durumlarını devamlı olarak kontrol etmemize rağmen, bazı durumlarda, sipariş edilen ürün, stoklarda kalmayabilir. Bu gibi durumlarda, müşterilerimize konu hakkında bilgi verip, alternatif ürünler önermekte ya da ödemesini iade etmekteyiz.

4- Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Mağazamız üzerinden satın almış olduğunuz ürün/ürünleri iptal etmek istemeniz durumunda bunu 0850 242 23 56 numaralı telefondan veya merhaba@noni.com.tr mail adresimize talebinizi ileterek yapabilirsiniz.

5- Siparişim kargoya verildikten sonra nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Siparişinizi teslim almamanız durumunda tarafımıza iade olarak gelecektir ve ücret iadeniz paketin tarafımıza ulaşmasından sonra yapılacaktır.

6- Siparişimi iptal/iade ettim ücret iadem nasıl yapılacak?

BKM (Bankalararası Kart Merkezi) kurallarına göre iade işlemleri, kredi kartları ile yapılan ödemelerde 1-3 iş günü içerisinde, debit (bankamatik) kartlar ile yapılan ödemelerde ise 7-14 iş günü içerisinde kart hesabına yansımaktadır. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. Banka havalesi iadeleriniz aynı gün yapılmaktadır. Havale saatleri bankalara göre farklılık gösterdiğinden bir sonraki gün hesabınıza yansımış olacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.